تاریخ انتشار :
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
در جلسه اخیر کمیسیون تلفیق:
هفدهمین جلسه کمیسیون تلفیق شورای عالی حوزه علمیه خراسان با حضور دبیر شورای عالی و اکثریت اعضا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار دبیرخانه شورای عالی، در ابتدای این نشست، حجتالاسلام و المسلمین کرامتی دبیر کمیسیون تلفیق، دستور جلسه را «بررسی برنامه سه ساله حوزه علمیه خراسان» اعلام کرد و از حجت الاسلام والمسلمین علوی مدیر مرکز برنامه ریزی خواست برنامه سه ساله پیشنهادی را ارائه کند.
در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین علوی به تبیین دقیق برنامه پیشنهادی پرداخت و با اشاره به اسناد بالادستی، محورهای اصلی این برنامه را بر اساس «سند حوزه پیشرو و سرآمد» و همچنین «سند اولویتبخشی به تبلیغ» تشریح نمود.
سپس حجتالاسلام کاظمیمقدم به نمایندگی از دبیرخانه شورای عالی، دیدگاهها و انتقادات کارشناسی دبیرخانه نسبت به برنامه پیشنهادی را به تفصیل ارائه کرد.
پس از سخنان ایشان، اعضای حاضر در جلسه به نوبت، نظرات، نکات اصلاحی و پیشنهادات خود را در خصوص بندهای مختلف برنامه مطرح کردند.
در پایان این جلسه، حجتالاسلام والمسلمین فرزانه، ریاست کمیسیون تلفیق، ضمن جمعبندی مباحث مطرح شده، پیشنهاد کرد که جهت تسریع و دقت بیشتر در فرآیند بررسی، کارگروهی تخصصی تشکیل شود.
بر این اساس مقرر گردید ادامه بررسیهای کارشناسی برنامه سه ساله در کارگروهی 6 نفره و منتخب، متشکل از دو نفر از اعضای کمیسیون تلفیق، دونفر از مرکز برنامهریزی حوزه علمیه و دو نفر از دبیرخانه شورای عالی صورت پذیرد.
ثبت دیدگاه
| تلفن : | کد پستی: | رایانامه: |
| 051-32008497 | 9154656386 | shora@mailkh.com |
| 051-32008118 |